Narzędzia specjalistyczne i wyposażenie warsztatów

Aktualności

Magneti Marelli na targach AUTOMEC 2013

- 26.04.2013

Magneti Marelli wzięła udział w imprezie Automec 2013 - najbardziej znanych brazylijskich targach motoryzacyjnych.

 

Jako lider brazylijskiego rynku w sektorze amortyzatorów, Magneti Marelli Aftermarket ogłosiło powiększenie katalogu, który aktualnie zawiera 300 referencji, zapewniając sobie pozycję jednego z głównych dostawcy części do brazylijskich samochodów.

 

Firma Magneti Marelli Aftermarket, jeden z głównych konstruktorów systemów i komponentów rynku motoryzacyjnego na świecie, na 11 Międzynarodowych Targach Części Samochodowych, Sprzętu i Usług Serwisowych Automec 2013, zaprezentowała najnowsze produkty przeznaczone dla brazylijskiego rynku części zamiennych. Poza poszerzonym katalogiem amortyzatorów, zapewniającym dostępność części dla 98% brazylijskich pojazdów, została zaprezentowana nowa linia urządzeń diagnostycznych wyposażonych w skanery - Magneti Marelli Extra - stacje klimatyzacji, testery diagnostyczne, analizatory spalin, testery wtryskiwaczy i inne. Wszystkie produkty Magneti Marelli Extra były sprzedawane na specjalnych warunkach podczas trwania targów.

 

Poza tym miała miejsce prezentacja nowej linii klocków hamulcowych marki Cofap do samochodów osobowych i ciężarowych (85% pokrycie rynku). Dzięki tym nowym produktom Magneti Marelli Aftermarket zacznie działać również w tej branży.

 

Firma zapowiedziała ponadto kolejne inwestycje, mające na celu poszerzanie gamy części do motocykli. Jest to sektor, w którym jej udział rynkowy szybko wzrasta, zwłaszcza w przypadku amortyzatorów i części zawieszenia, zestawów przeniesienia napędu, filtrów. Wprowadzenie nowej linii akumulatorów na rynek oraz uzupełnienie katalogu reflektorów będą następnymi, najważniejszymi działaniami firmy.

 

Eliana Giannoccaro, Dyrektor generalny firmy Magneti Marelli Cofap Autopeças, podkreśliła nie tylko wagę nowych produktów, ale również wieloletni sukces produktów już dostępnych na brazylijskim rynku. „Wśród najbardziej popularnych produktów, wystawionych na targach Automec szczególną rolę odgrywają wahacze oraz systemy termiczne. Są one coraz częściej obecne w punktach sprzedaży, zarówno w przypadku wyspecjalizowanych dystrybutorów, jak i w sklepach wielomarkowych. Osiągnięty sukces wynika między innymi ze strategicznej współpracy między Magneti Marelli Cofap Autopeças i Behr-Hella Service, a oferowane przez nas wahacze stanowią kolejną linię produktów, której udział rynkowy przekroczył 40%”.

 

Magneti Marelli Aftermarket zajmuje drugie miejsce na brazylijskim rynku i pełni funkcję platformy handlowej w zakresie sprzedaży około 50 linii produktowych z około 12 000 kodów. Firma czyni ciągłe starania, aby zapewnić zadowolenie swoim klientom, jest obecna na terenie całej Brazylii i prowadzi program działań promocyjnych, które stanowią wzór dla innych firm na rynku.

 

Osoby odwiedzające pawilon Anhenbi (Pavilhão de Exposições do Anhembi) miały okazję poznać wszystkie produkty Magneti Marelli i Cofap dostępne na rynku, a także mogły liczyć na wykwalifikowaną pomoc udzielaną przez inżynierów, odpowiadajacych na każde zadane pytanie.

 

Magneti Marelli w Brazylii: Magneti Marelli jest jednym z największych producentów systemów i części samochodowych na świecie. Firma działa w Brazylii od 1978 roku, a aktualnie zatrudnia prawie 8 500 pracowników. Magneti Marelli, lider na rynku amortyzatorów, elektronicznych systemów wtrysku paliwa i układów wydechowych, produkuje również reflektory, tablice przyrządów, systemy telematyczne, urządzenia nawigacji GPS, lampy samochodowe, elementy zawieszenia, panele plastikowe oraz inne produkty. Magneti Marelli jest właścicielem wielu renomowanych marek, takich jak Cofap i Automotive Lightning, 11 fabryk i 5 centrów prac badawczo-rozwojowych znajdujących się w Minas Gerais (Contagem, Itaúna, Lavras), San Paulo (Amparo, Hortolândia, Mauá i Santo André) oraz wielu biur sprzedaży regionalnej w głównych brazylijskich miastach (Curitiba, Goiânia, Recife, Rio de Janeiro i San Paulo). W 2012 roku firma zarobiła 2,7 miliarda reali brazylijskich.


ikona lupy
Sieć Magneti Marelli
Warsztaty

Dystrybutorzy