Nowe stanowisko Magneti Marelli MTBR do diagnostyki systemów Diesla
- 19.01.2017Firma Magneti Marelli wprowadził na rynek kolejny samodzielny kompaktowy statyw do diagnostyki systemów wysokoprężnych wszystkich typów i producentów. Dziś jest to unikalne rozwiązanie do testowania układów paliwowych samochodów, pojazdów użytkowych, przemysłowych i silników okrętowych.
Podstawowe modyfikacje MTBR / S oraz MTBR / E, aby system mógł sprawdzić diesel Common Rail, EUI / EUP oraz HEUI wszystkich typów i marek, a także produkować wtryskiwaczy kodowania C2i / C3I IMA / ISA i inne. Dynamiczne elektroniczne systemy pomiaru objętości wtryskiwaczy CRDI, HEUI, EUI / EUP przeprowadzić z dokładnością do 0,2% z 0,05% powtarzalności. Statyczne układy pomiarowe pomiar objętości wtrysku CRp elektroniczny jest wykonywane w krokach co 1 mm 3 aż do 0,6%.
Elektronicznie sterowany stojak tarczy zapewnia pełne bezpieczeństwo podczas testów. Wszystkie kontrole są prowadzone w trybie automatycznym, a trochę czasu. Aby kontrolować podstawkę użyciu ekran dotykowy 15-calowy. W przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnej, można natychmiast wyłączyć podstawkę naciskając duży czerwony przycisk, który jest dogodnie zlokalizowany na ścianie bocznej podstawce. Korzystanie z wbudowanym systemem chłodzenia eliminuje potrzebę połączenia podstawki do instalacji wodnej.
MTBR / S MTBR modyfikacji / E umożliwia pomiar parametrów elektrycznych (k / Uf om / mg) wtryskiwacza zmierzyć przeciekania kanału wlotowego i do tyłu (CFL), jak również sprayem (LKT). Na stoiskach można sprawdzić ciśnienie otwarcia rozpylacza, wtryskiwacza głośności z pełnych, częściowych i małych obciążeń, a także oszacowanie parametrów przed i po wstrzyknięciu. Podczas kontroli krzywej objętość nastrzyku jest wykonana przez wiele punktów wtrysku przy różnych ciśnieniach. Ponadto systemy diagnostyczne Magneti Marelli MTBR pozwalają sprawdzić szybkość rozpylacza, kontrolę zaworu dyszy i wdrożenie kontroli stanowej napylania w różnych warunkach.
Sealed aparat z podświetleniem umożliwia operatorowi wyraźnie widać dyszy strumień natrysku pod ciśnieniem do 2500 bar w iniekcji wielostopniowej - procesy zachodzące w cylindrze silnika jest rzeczywiście odtwarzany. To sprawia, że można zidentyfikować błędy spray, przecieki i zagłuszania wtryskiwacze, a także pozwala na sprawdzenie otwarcie ciśnienia rozpylacza (NOP).
Informacja o wynikach diagnostyki wyświetlany na ekranie dotykowym 15-calowym, a także może być przesyłany do drukowania w sieci Wi-Fi. System operacyjny stand skanowania jest zaprojektowany w oparciu o Androida i pozwala na automatyczną aktualizację oprogramowania i bazy danych po podłączeniu do Internetu. Raporty są wytwarzane w postaci barwy wzrokowej każdego wtryskiwacza indywidualnie. Możliwa publikacja raportu analitycznego oraz sprawozdania multi-single-Express.
Firma Magneti Marelli wprowadziła na rynek kolejne samodzielne stanowisko do diagnostyki systemów wysokoprężnych wszystkich typów i producentów. Dziś jest to unikalne rozwiązanie do testowania układów paliwowych samochodów, pojazdów użytkowych, przemysłowych i silników okrętowych.
Podstawowymi funkcjami urządzeń MTBR/S oraz MTBR/E są między innymi: sprawdzanie systemów wtryskowych Common Rail, EUI / EUP oraz HEUI wszystkich typów i marek, kodowanie wtryskiwaczy C2i / C3I IMA / ISA i innych, dynamiczny, elektroniczny pomiar objętości wtryskiwaczy CRDI, HEUI, EUI / EUP przeprowadzany z dokładnością do 0,2% z 0,05%.
Elektronicznie sterowany stojak zapewnia pełne bezpieczeństwo podczas testów. Wszystkie kontrole są prowadzone w trybie automatycznym. Do kontroli urządzenia służy 15-calowy ekran dotykowy. W przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnej, można natychmiast wyłączyć urządzenie naciskając duży czerwony przycisk, który jest dogodnie zlokalizowany na ściance bocznej. Korzystanie z wbudowanego systemu chłodzenia eliminuje potrzebę połączenia go do instalacji wodnej.
Informacja o wynikach diagnostyki wyświetlane są na ekranie, z możliwością przesłania ich do drukarki w sieci Wi-Fi. System operacyjny jest zaprojektowany w oparciu o Androida i pozwala na automatyczną aktualizację oprogramowania i bazy danych po podłączeniu do Internetu.
Parametry techniczne:
Częstotliwość wejściowa | 50/60 Hz |
Liczba faz | 3P/PE |
Prędkość obrotowa | 0-4000 / min |
Moc silnika | 15 kW |
Max. temperatura otoczenia | 50 °C |
Wysokość podstawki | 125 mm |
Max. ciśnienie w układzie wysokiego ciśnienia | 2500 bar |
Ciśnienie robocze | 10-800 kPa |
Zbiornik na czysty olej | 35 l |
Zbiornik na olej przepracowany | 10 l |
Wymiary (W x D x H) | 750 x 700 x 1610 mm |
Waga | 300 kg |
Magneti Marelli MTBR
MTBR/S (MM: 007935101480) - Kompaktowe, samodzielne stanowisko do testowania układów paliwowych diesla.
- Możliwość stosowania w diagnostyce systemów Common Rail wszystkich typów i marek.
- Maksymalne ciśnienie - 2000 bar.
- Pojedynczy czujnik pomiarowy.
- Elektroniczny pomiar objętości wtryskiwanego paliwa .
- Możliwość modernizacji do pracy z systemami CRDi / HEUI / EUI / EUP.
- 15-calowy ekran dotykowy, system operacyjny Android.
| MTBR/E (MM: 007935101490) - Kompaktowe, samodzielne stanowisko do testowania układów paliwowych diesla.
- Możliwość stosowania w diagnostyce systemów Common Rail wszystkich typów i marek.
- Maksymalne ciśnienie - 2800 bar.
- Podwójny czujnik pomiarowy.
- Elektroniczny pomiar objętości wtryskiwanego paliwa .
- Dynamiczny elektroniczny pomiar objętości wtrysku.
- Możliwość kodowania wtryskiwaczy (używając RSP.04).
- 15-calowy ekran dotykowy, system operacyjny Android.
|